Оценка!.. Решение?
Французы выпустили очередную редакцию Пежо 408. Версия 2010 года выглядит так:





Имхо, помесь Мерседеса и Пежо. А как вам?

@темы: Peugeot

Комментарии
22.01.2011 в 09:13

Спутник Ветра
Похоже на помесь, но выглядит неплохо :)
22.01.2011 в 13:32

De omnibus dubitandum
Мне чем-то Civic напоминает.
Внешне неплохо, а что внутри прогнозируют?
22.01.2011 в 17:52

Оценка!.. Решение?
Svart Alf

Вполне стандартный интерьерчик:


23.01.2011 в 00:11

De omnibus dubitandum
Я имел в виду техническую начинку.
23.01.2011 в 05:56

Оценка!.. Решение?
Svart Alf

Ну, тащемта, вот:

The 1.6 l 16 V 80 kW (110 h.p.) engine/TU5JP4 With a cubic capacity of 1,587 cm3 created by a bore of 78.5 mm and a stroke of 82 mm, this engine develops its maximum power of 80 kW (110 h.p.) at 5,750 r.p.m. and maximum torque of 147 Nm at 4,000 r.p.m. 85% of its maximum torque is available at just 2,000 r.p.m., and 95%, i.e. 140 Nm at engine speeds between 3,000 r.p.m. and 5,500 r.p.m.

The 2.0 l 16 V 108 kW (147 h.p.) engine/EW10A+ This is a four cylinder, double overhead camshaft engine with sixteen valves and a cubic capacity of 1,997 cm3 (bore: 85 mm, stroke: 88 mm). The compact engine block is made of light alloy. The inlet camshaft is equipped with a continuously Variable Valve Timing (VVT) system and new engine management mapping to vary inlet timing in relation to driving conditions. This feature results in a more fl exible and powerful engine.

Due this range of developments, maximum power has been boosted to 108 kW at 6,000 r.p.m., with maximum torque unchanged at 200 Nm at 4,000 r.p.m.

Расширенная форма

Редактировать

Подписаться на новые комментарии
Получать уведомления о новых комментариях на E-mail